love can touch us one time and last forever<3

Dålig uppdatering jag vet... :P
Det är lugnt just nu, är ganska frustrerad men annars är det lugnt ;)
Läxor att göra, prov kommer= INTE BRA!
Jag hade skrivit en lång text här, som togs
bort så jag orkar inte skriva om den -_-
+ jaag kommer inte ihåg vad det stod (y)

Min kamera är ju paj, cp och allvarligt störd i
huvudet, så letar efter en systemkamera (y)
Så pappa kom på att jag kunde önska mig ett bidrag
i både konfirmations- och födelsedagspresent :D
Braaa (y)
då kke jag får råd, har ju jobbet med C:
Nu ska jag snart dra dårå ;D<3
puss//





älskar dig<3








133 tonårsfrågor


Fyra frågor om förhållanden


är du singel? - nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jaag vet inte.

har du varit kär i någon? - aa, jag tror det iaf 

är du kär just nu? - aa det e jag nog :)


Tio frågor om dig själv


fullständigt namn? -  Anna Mathilda Melin Nilsson

när fyller du år? - 20 juni

vad har du på dig just nu? - En rutig tröja från BikBok, Blå leggings från H&M, gråa sockar, ett rosa linne(NewYorker), ett blommigt linne från gina, bh och trosor från Gekås (y)

vilken årstid är bäst? - vår och sommar

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova till lagom länge, duscha, äta frukost - rostat bröd och juice och jordgubbar (sommaren)<3

vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte

vad är du bra på? - jag vet inte det heller

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på

sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? - sov med hunden<3


10 frågor om dina vänner


vem vet allt om dig? - typ ingen, jag har saker som ingen får veta

vem är den roligaste av dina vänner? - haha typ antons kompisar ;)

vem är snyggast av dina vänner? - hahaa alla ofc ;)


vem är mest partyprisse? - haha johanna, speciellt på lan ;)

vem är den du helst har filmkväll med? - Olika ;)

vem av dina vänner är mest "evil"? - haha sofie ;)

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - haha mig själv och mig :)


10 Frågor om din familj


vem står dig närmast? - Båda mina föräldrar

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - a

vem är farligast i din familj? -  Chivaz

vem ser roligast ut i din familj? - pappa

vem är coolast? - johan ;)

har ni något husdjur? - chivaz, lotus, höner, tuppar och en kanin i sommar ;)

vem sover du oftast med? -  chivaz ;)

roligaste kvällen med familjemedlem? - typ jag vet inte...


10 frågor om idag


vad har du gjort? - skola, ätit, segat, öva repliker och spelat gitarr<3

har du varit glad idag? - jag tror det :P

har du varit ledsen idag? - aa

har du gjort något bra idag? - hahahaha kanske xD

vad ska du göra nu? - borde plugga men orkar inte...

har du gjort något dåligt idag? - haha jepp ^^

vad har du ätit idag? - typ sallad, mackor, skorpor, choklad och middag xd

har du duschat idag? - igårkväll

är du trött nu? - lite, -_- 

vad händer imon? - plugga :/

SKOLAN


Går du i skolan? - aa

Har du varit i skolan idag? - japp

ANNAT


Hur mår du just nu? - trött...

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - men ja jössenamn (a)

Har du piercat dig? - öron


TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senas? - Pappa

Vem ringde du senast? - Pappa


Vem sms:a till dig senast? -  Anton 

Vem sms:a du till senast? - Anton<3


ÖVRIGT


Är du hungrig nu? - nje

Vad är klockan nu just nu? - 18.51

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, nån annans blogg och bdb


FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ 10 min sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - innan idag

Älskar du din mamma? - jao

Älskar du din pappa?  - jao


SPORT


Går du på någon sport?  - aa

I så fall, vilken/vilka? - ridning, fotboll

Trivs du med den sporten? - aa, fast det e lite krångel

Tycker du att den sporten är rolig? - aa

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - oftast


ÖVRIGT


Gillar du punk? - hahha nej

Har du sminkat dig idag? - jaa

såfall, vad för smink? ?? -  massa xd

Vad har du på dig för kalsonger just nu? - blommiga KALSONGER :D

MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - ja<33

I så fall, vilken låt för tillfället? - Weightless - All time low

Vad gillar du för musik? - ALLT!!!! :D förutom typ dålig ;)


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? - japp

Har du fler än 5 tröjor? - aaaaaa

Har du resteröds-trosor? - nej

Har du en vit bh/topp? - jaa

Har du en svart bh/topp? - ja


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja

Använder du Wax? - nej

Använder du ögonskugga? - ibland

Använder du kajal? - ja

Använder du hårspray? - ja, men inte ofta.

använder du volymspay?-  nej

Andänder du mousse? - nej

Använder du deodorant? - ja

Använder du skinspray? - nej

Använder du parfym? - ja

Använder du läppglans/läppstift? - händer

Använder du brunkräm/foundation? - ja

Uppsatt hår eller hängande? - olika.

Plattar/lockar du håret varje dag? - aa när jag hinner :P

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0