Hej alla bloggläsare :)

Har inte uppdaterat på ett tag ;/
Har varit hos moster i helgen :) Jätte kul med mycket shopping :D
Har nu en ny favoritaffär :D<3
Igår när vi var hemma hos min mammas faster läste jag i boken jag lånat hem ifrån skolan
Den är så GRRYYYYMMT bra :D<3
har väl 6-15 sidor kvar ;)
Vi älskar det ? ;D
Jag har tänkt på en sak...
Alla säger ju hela tiden att vi förstör våran planet med alla avgaser och skit, men inte
är det någon som gör något iaf?
De i miljöpartiet elr de som sitter och klagar på allt detta...
De cyklar väl inte till jobbet de heller
under en kall vinterdag?
Vi människor som nu ses som det farligaste djuren på jorden borde ta tag i
miljön på allvar och inte bara sitta och tänka på oss själva :o
Alla dessa miljöförstörningar?
Jag kan inte påstå att jag inte åker bil elr något sådant, men
jag fick bara en tanke ;)
Nu vet jag inte vad mer  jag ska säga ;)
Sedan kommer det nog bilder på sånt som
folket egentligen inte bryr sig om ;D<3
Pusshej //

Kommentarer
Postat av: Anton Bengtsson

Verkar som om du hittat "ladda upp" knappen igen ;)

Grattis! :D<3

2010-03-16 @ 17:09:49
URL: http://bigbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0