31/3 - 2010

Hej Alla ;)

Har precis sett klart Hannah Montana the movie "igen" :P
Har ingen annan film -_-_-_-_-_-
Det cpar bara när jag ska ladda ner :oo
Men iaf, var borta från skolan idag med då, har sån otrolig hosta :s
Men imon blir det A-hallen med klassen för fotbolls cup i hela Varberg kommun ;)

Vilka ska dit? :s

Idag då... vad ska man säga? :s
Jo, jag var på genrepet inför musikalen imon (:
SKA VARA MED! :D:D:D
haha det kommer bli jätte kul ;)
fast jag råkade säga fel :s måste träna stenhårt imon :o
haha jag, viktor o natalie kommer vara bäst xD
Vi äger scenen ;)
*host*
Aja, sen var det hem och så... :/ inte kul direkt... rätt tyst... <3
men aja...
Life is a climb, but the view is great <3
Saknar dig älskling :'( <3
vet att du älskar mig för bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Anton Bengtsson

Morr för bilden :O<3

2010-04-05 @ 19:54:46
URL: http://bigbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0