Hej Världen :D

Har varit hos mormor hela helgen(y)<3
Me love :D<3
Har saknat alla här nere :(<3 
men mkt shopping blev det ;)





Imorgon ska jag åka skidor D: För första gången (a) kommer skämma ut mig så det e inte sant (aa)
Men de ska bli kul ändå :)
Just nu sitter jag och "snackar" lite med folket ;) inget kul men extremt komiskt ;)
Stör mig så JÄVLA (ja jag sa JÄVLA) mkt på fjortisar... D: asso seriöst? 12?

Whatever... inte mitt liv så vem bryr sig? :D:D

Jag e glad men vet inte varför :D<3 Antagligen bara skadeglädje (aa)(6)<3


Love you guys :)<3
Puss //


Kommentarer
Postat av: Anton Bengtsson

Har saknat dig med :(<33

Ja dom e cp :O<3

2010-02-22 @ 21:29:54
URL: http://big.bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0